nedeľa 22. novembra 2009

Tešenie sa na Vianoce - po druhýkrát

Tak toto je už moje súkromné tešenie sa na sviatky. Tentokrát s háčikom v ruke. Niekoľko čipkových snehových vločiek a jeden malý obrúsok.

Obrúsok už má aj vlastnú históriu. Prvý som uháčkovala kedysi dávno, predlohu som našla v požičanej knihe. Oslovil ma svojou jednoduchosťou. Svoje miesto si našiel v mojej pracovni. Radosť prinášal však len do chvíle, keď som odišla na dlhšiu dovolenku a po návrate na ňom našla zelený nepekný fľak. Nemohla som sa hnevať, dostal sa tam pri zalievaní kvetov. Ochotné kolegynky:)
A tak som prala, bielila, vyvárala, máčala v špeciálnych prostriedkoch. Nakoniec som ho vyhodila. A keď som nedávno na internete našla predlohu, uháčkovala som si nový...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Vaše milé komentáre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...