piatok 18. decembra 2009

Atmosféra Vianoc

K „povinným jazdám“ predvianočného času u mňa patrí kapustnica s kolegami, vianočná besiedka, punč na námestí a návšteva vianočných trhov. Na tie sa teším najviac. V mojich predstavách by som tam mala nájsť veľa, veľa inšpirácie na tvorenie, nakúpiť nejaké vianočné ozdoby (aspoň jedného anjelika:D), vychutnať si atmosféru netradičného predaja. No tento rok som tam našla len niekoľko stánkov s vareškami, teplými ponožkami a kožušinovými papučami, pár stánkov s medovinou a opekanou klobáskou. Pre istotu som tam zašla viackrát, ale pocit výnimočnosti trhov sa nedostavil. Až ma zima zahnala do najbližšieho kvetinárstva. Zostala som stáť s otvorenými ústami, nakoniec som si tohtoročného anjelika kúpila tam a v hlave si odniesla niekoľko námetov, ktoré už tieto Vianoce nestihnem...


Predvianočný čas bez stresu praje

Iris.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Vaše milé komentáre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...