štvrtok 4. marca 2010

Hľadám inšpiráciu


Slniečko už čoraz častejšie vykúka spoza mrakov a aj zbytky snehu zmizli z dohľadu. Predtým než sa splnia predpovede meteorológov o návrate zimy, mrazov a snehu, si nerušene vychutnávam predstavu krásnej jari a hľadám inšpirácie ako si vyzdobiť príbytok ešte pred príchodom Veľkej noci.
Siahla som po osvedčenej klasike, dlhoročná Dorka sa prezliekla za Praktickú Slovenku, či jej zmena prospela, nie som si istá. Očaril ma ale časopis Dekor, na každej starne kopec nápadov a čo je najdôležitejšie, väčšinu zrealizujete aj bez mimoriadnej zručnosti. A tak som si urobila radosť a už mám zaplatené predplatné:)

Bohatým zdrojom informácii je internet. Kto ešte nepozná stránky FloraPress, kochajte sa.

A ešte jedna inšpirácia. Posledné dni sa opakovane vraciam a snažím aj čo to prečítať (s pomocou Google prekladača je to dobrá zábava!) na blogu, ktorý takmer denne obohacuje jedna žienka žijúca v Nórsku. Zverejňuje tam svoje zábavky pri dekorovaní svojho príbytku aj bežné príhody každodenného života. Jej blog je tak úspešný, že dodnes ho navštívilo viac ako milión čitateľov a dokonca poskytla aj rozhovory médiám. A čím oslovila mňa? Na prvý pohľad možno detinskými, ružovo belasými doplnkami, ktorými dokáže vytvoriť zakaždým novú atmosféru, svojou schopnosťou pozrieť sa na veci aj inak ako ich vidíme každý deň a aj tým, že vo veku dospelej ženy zodpovednej za rodinu sa vie krásne hrať. Jej blog nájdete tu.

Veľa radosti zo skrášľovania svojho okolia!

3 komentáre:

  1. jeeee dik za super stranky, su velmi inspirujuce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekne stranky ...ja rada chodim sem: http://www.oneprettything.com/ ...je to skor o rucnych pracach ako o dekoracii, ale je tam kopec dobrych napadov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Díky moc za inspiraci a přeji Ti krásný víkend,Flo
    P.S: Dekor je super,ráda se k němu vracím ,i jen tak :-))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Vaše milé komentáre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...