štvrtok 29. júla 2010

Ranné prekvapenie

Ráno na mňa čakalo prekvapenie - prvý rozkvitnutý kvet orchidey.

A pred chvíľou, keď som otvorila blogspot, prekvapenie ďalšie. Toľko milých komentárov!
Všetkým čitateľkám, ktoré navštívia môj blog a najmä tým, ktoré zanechajú komentík ĎAKUJEM, aspoň symbolicky posielam kvetinku a prajem pekné leto!


4 komentáre:

  1. Iris, děkuji za pochvalu! U Vás je taky krásně a jste moc šikovná! Pěkné dny!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kvety orchidey vedia veru potešiť aj mňa.Stále sú to pre mňa VIP rastlinky, veď pred rokmi som k nim len zbožne vzhliadala.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krása Iris,také ji mám doma a nemůžu se vynadívat...je to nádhera.Přeji i k vám moc pěkný víkend Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Iris. Krásny kvietok si vypestovala!!
    Mrkni ku mne máš tam čosi!!
    Peknú nedeľu!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Vaše milé komentáre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...