streda 9. februára 2011

Miestečko pre "miláčikov"



Keďže je vo mne ešte aj vo veku 38 rokov kusisko decka, pripravila som pre plyšových a šitých miláčikov špeciálne vyhradené miestečko :o)
Využila som na to vaničku z prúteného kočiarika, z ktorého naša malá princezná vyrástla už pred rokmi, jej šatičky s nevyprateľnou škvrnou a kúsok madeirovej krajky.




4 komentáre:

  1. kosik plny hraciek...:) nadherne...az ma clovek chut ich vsetky vytiahnut a zahrat sa :) PS: tiez sa blizim pomalicky k 38 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Iris, krajka na kosiku je nadherna, dobre jsi to vymyslela a pripravila "hadrackum" pekne mistecko na odpocinek:) Prejimny vikend preje Monika...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ach, aka prijemna nostalgia ma chyta pri pohlade na ten kosik....
    mimochodom strasne sa mi paci citat ktory mas na bocnom panely...

    xoxo

    www.lemdem.blogspot.com
    www.mykreativci.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Vaše milé komentáre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...