utorok 8. marca 2011

Čo s "vystrúhanými" farbičkami

Kto má v svojej blízkosti deti, vie koľko farbičiek spotrebujú. Čo s takými, ktoré sa už len lámu alebo sú toľkokrát ostrúhané, že sa už nedajú pohodlne držať?


Trebárs aj obrázok....

Inšpiráciu som našla kdesi vo svete "blogeriek", žiaľbohu už si nepamätám, ktorá šikulka to bola.
Tu je môj výsledok!
A ako vidíte, ja recyklujem všetko. Ako podklad mi poslúžila krabička z dávno darovaného anjelika. Ale mohla som tak krásnu krabičku len tak zahodiť?

P.S.: ak niektorú z Vás môj nápad zaujme, použite rovno lepiacu pištoľ. Disperzným lepidlom to nedržalo!

2 komentáre:

  1. haaaaa Iris, to je fantazia..velmi pekne...dobra myslienka....no budem si zhanat ceruzky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. TAKÉ SE MI LÍBIL TENTO NÁPAD.
    UPOTŘEBILA JSEM JAK DĚTI BYLY MALÉ.
    PASTELEČKY JSEM LEPILA VŠELIJAK DO RÁMEŠKU.
    (mrkněte, mám na blogu.)
    VAŠE DÍLKO JE MOC HEZKÉ.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ DEN. BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Vaše milé komentáre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...