sobota 12. septembra 2009

Čítam...


Vraj čítam a ukazujem tu bábiku... Prečo?
Kúpila som si porcelánovú bábiku. V novinovom stánku. A mala aj meno - madame Bovary. A to ma inšpirovalo vyštrachať v domácej knižnici knihu od Gustave Flauberta Pani Bovaryová. Zhltla som ju na jeden ťah...
A potom som bola v knižnici a čítam: zbierku fejtónov od Oľgy Feldekovej, nejakú rýchlovku (rýchlo prečítaš, rýchlo zabudneš) od Petry Džerengovej-Nagyovej, Raňajky šampiónov od Kurta Vonneguta, Mexická vlna od Maxima E. Matkina... A náhodne z poličky vybraný Studený vrch od Charlesa Fraziera. Veľa opisu, málo dialógov, presne tak, ako to nemám rada a predsa... Odporúčam a asi si tú knihu zoženiem aj do domácej knižnice. Ešte že som si začala písať tento denník, nebudem sa môcť vyhovoriť na to, že sa len mihla mojim životom a zmizla kdesi v zabudnutí...

Iris


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Vaše milé komentáre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...