sobota 16. januára 2010

Ako Alica v krajine zázrakov...

... si pripadám, keď sa túlam svetom blogov. Kliknem sem, potom tam a už som v Prahe, New Yorku, či v malinkej dedinke na druhom konci sveta.
Úžasné! Pohlcujúce! A tak klikám a klikám...
Občas kliknem aj na čosi, čo ma zaradí medzi pravidelných čitateľov nejakého blogu. Ak sa to stalo aj na Vašom blogu, berte to ako prejav úcty a obdivu. Možno niekto, kto zablúdi ku mne si vašu ikonku všimne aj u mňa - o mne to prezrádza, čo sa mi páči, čo mám rada a o Vás? Nech kliká ďalej a uvidí:)
V etikete blogovania sa nevyznám, ani sa mi tým veľmi nechce zaoberať. A tak, ak ste ma našli medzi Vašimi čitateľmi alebo som Vás uviedla medzi mojimi zdrojmi radosti a inšpirácie a je Vám to nepríjemné, dajte mi vedieť, pokúsim sa o nápravu... Ale radšej sa tešte z toho, že fotky Vášho tvorenia či Vaše milé slová oslovujú aj iných a obohacujú ich životy... Ja sa teším!





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...