piatok 2. apríla 2010

Krásne sviatky!


Všetkým pravidelným aj náhodným čitateľkám a čitateľom prajem krásne, pohodové prežitie sviatkov Veľkej noci.



A ešte sa chcem poďakovať Katke, Flo a Ivetke, za to, že mi v predsviatočnom zhone poslali milé ocenenie :))) Dievčatá ďakujem, naozaj ma to veľmi potešilo...

Mala by som uviesť 10 vecí, ktoré mi robia radosť. Je ich určite viac ako desať, o niektorých sa snažím písať na svojom blogu. V poslednom čase mi ale najväčšiu radosť robí čítanie a prezeranie si blogov mnohých šikovných, tvorivých dievčat, kde vždy načerpám nové inšpirácie a chuť do vlastného tvorenia - ak mi pritom zaujímavom čítaní na to ešte zostane čas:))).


Komu ocenenie posielam ďalej? Všetkým, ktorých blogy pravidelne navštevujem...

1 komentár:

  1. Iris, gratuluji!!!A i Tobě přeji ty nejkrásnější Velikonoce.Flo

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Vaše milé komentáre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...