nedeľa 21. februára 2010

Posledná...


Tak toto je už naozaj posledná (mnou vyrobená) čapica v tejto sezóne :oD.
Trochu som sa potrápila, kým som zohnala farbu vlny, ktorá by ako-tak ladila s rukavicami a šálom, ktoré až doteraz driemali v šuplíku. Potom mi nevychádzal vzor, zdalo sa, že matematické operácie zrazu neplatia... Z piatich ihlíc mi to padalo, tak som to musela prehodiť na okrúhle ihlice a potom som znova plietla na piatich.... No a nakoniec som ani nezohnala hlavu ochotnú zapózovať...

Tak nech sa už počasie umúdri a ja môžem novú baretku spolu s rukavicami aj šálom založiť niekam na spodok šuplíka!

1 komentár:

  1. Capka se ti moc povedla,je nadherna.Take mam na ni popis ale jeste jsem se k jejimu pleteni neodhodlala.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Vaše milé komentáre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...